
Regulamin Sklepu internetowego „ Pod filarami”
- Sklep internetowy Pod filarami, dostępny na witrynie www.pod-filarami.pl jest własnością Elżbiety Mendel znajdujący się: ul. Głogowska 3 , 59-170 Przemków
§2 DEFINICJE
Użyte w Regulaminie sformułowania oznaczają:
Sklep – serwis internetowy dostępny na witrynie www.pod-filarami.pl, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia i dokonuje zakupu Towarów.
Administrator- właściciel sklepu internetowego w domenie pod-filarami.pl.
Klient– pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, składająca Zamówienia i dokonująca zakupu Towarów.
Towar – produkty prezentowane na stronie internetowej Sklepu.
Zamówienie– oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towaru.
Czas realizacji Zamówienia – okres od momentu otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, a następnie momentu wpłynięcia należności na rachunek bankowy pod-filarami.pl (w przypadku zapłaty przelewem) lub od momentu poprawnego zakończenia płatności w elektronicznym systemie płatności do momentu wysyłki Towaru do Klienta.
Konto - prowadzone oraz aktywowane dla Klienta przez administratora Sklepu dostępne po zalogowaniu się (podaniu loginu oraz hasła). Miejsce w Sklepie, w którym znajdują się wszystkie dane dotyczące Klienta, gdzie każdy zarejestrowany Klient może wprowadzić oraz modyfikować swoje dane i inne elementy związane z zarejestrowaniem w Sklepie.
Adres e-mail – elektroniczne konto pocztowe służące do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail za pośrednictwem Internetu.
§3 INFORMACJE PODSTAWOWE
- Niniejszy Regulamin określa zasady składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży dotyczących produktów oferowanych za pośrednictwem Sklepu, korzystania ze sklepu, a także zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Sklepu i Klienta oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych.
- Klienci mogą w każdej chwili uzyskać nieodpłatny dostęp do niniejszego Regulaminu na stronach internetowych Sklepu lub też sporządzić jego wydruk.
- Wszelkie nazwy i znaki handlowe umieszczone na stronach internetowych Sklepu są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji i przedstawienia oferty.
- Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego), a dane w nich zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.
§4 WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE STRONY SKLEPU
- Techniczne warunki korzystania ze Sklepu, mają znaczenie dla poprawności funkcjonowania Sklepu, jego prawidłowego wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a także dla bezpieczeństwa danych Klienta zapisanych na jego aktywnym koncie.
- Działania Klienta podejmowane niezgodnie z warunkami użytkowania w sposób umyślny lub nieumyślny podejmowane są na wyłączną odpowiedzialność Klienta.
- Za prawidłowość i konfigurację powyższych zasobów odpowiedzialny jest Klient we własnym zakresie.
§5 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE
- Zamówienia w Sklepie można dokonywać wypełniając formularz Zamówienia na stronie internetowej pod-filarami.pl.
- W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Sklepu, należy dokonać wyboru Towarów na podstawie wyświetlanych Klientowi komunikatów i informacji zawartych na stronie internetowej Sklepu.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta dokonywany jest poprzez wcześniejsze zapoznanie się z opisem produktu, a następnie ich dodanie do Koszyka.
- W trakcie procedury Zamawiania Klient uzupełnia dane konieczne do zrealizowania Zamówienia, w szczególności imię i nazwisko (nazwę), adres e-mailowy, numer telefonu, adres pocztowy do umieszczenia na fakturze.
- Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez klienta w Formularzu, są niepełne (brak imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu lub adresu dostawy), lub gdy dane podane przez Klienta są nieprawidłowe.
- Elementem procedury zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego i wymaga uzgodnienia warunków transakcji w innej formie.
- Procedura składania Zamówienia kończy się w chwili naciśnięcia przycisku „Zamów i zapłać”.
- W trakcie składania Zamówienia (do chwili naciśnięcia przycisku „Zamów i zapłać”) Klient ma prawo modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmian w zakresie wyboru Towarów.
- Po dokonaniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą złożone Zamówienie.
- W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „przedpłata przelewem bankowym”, do zamówienia przesłanego na e-mail dołączona jest w treści wiadomości informacja zawierająca dane niezbędne do wykonania przelewu w przypadku klienta fizycznego natomiast w przypadku zamówienia na firmę dosłana zostanie faktura proforma o ile zostały podane pełne dane do faktury.
- Zamówienia można składać w Sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w chronologicznej kolejności ich złożenia, w pierwszym dniu roboczym, następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
§6 PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.).
- Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych w Sklepie składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
- Wysłanie Zamówienia przez Klienta stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży ze Sklepem.
- Po dokonaniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą złożone Zamówienie. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „przelew bankowy”, do zamówienia przesłanego na e-mail dołączona jest w treści wiadomości informacja zawierająca dane niezbędne do wykonania przelewu w przypadku klienta fizycznego natomiast w przypadku zamówienia na firmę dosłana zostaje faktura proforma o ile zostały podane pełne dane do faktury.
- Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi w momencie:
a. otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, o której mowa w §5 pkt. 9,
b. zapłaty na rachunek bankowy Sklepu za pomocą przelewu bankowego lub płatności internetowych.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania zmian w ofercie, wycofania poszczególnych towarów bez uprzedzenia oraz przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach Sklepu. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie i potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi na adres poczty elektronicznej potwierdzenia Zamówienia.
§7 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA TOWARÓW
- Czas realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 31 dni roboczych od momentu:
a. otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia;
b. zapłaty na rachunek bankowy Sklepu za pomocą przelewu bankowego lub płatności internetowych.
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w podanym terminie, Klientowi zostanie zaproponowany nowy termin realizacji Zamówienia lub możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży, jeżeli Zamówienie stało się niemożliwe do zrealizowania wskutek okoliczności, za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Zamówienie nie opłacone w powyższym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.
- Dostawa Towarów do Klienta może odbyć się za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub innej dostępnej formy.
- Koszty dostawy zostają wskazane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
§8 REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sklep dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu i zobowiązuje się usunąć wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep w formie pisemnej (na adres poczty elektronicznej Sklepu) o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni od daty otrzymania reklamacji od Klienta.
- Jeżeli rozpatrzenie reklamacji w tym terminie okaże się niemożliwe, Sklep poinformuje Klienta o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji.
§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów złożenia i realizacji zamówienia uniemożliwia składanie zamówień w Sklepie.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klient potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w toku procedury składania zamówienia.
- Klient ma prawo do dostępu, uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania oraz żądania zaprzestania przetwarzania lub wykorzystywania, a także usunięcia swoich danych osobowych przez Sklep.
- Pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta, dane Klienta wykorzystane będą przez Sklep ponadto w celu informowania go o nowych produktach i promocjach Sklepu.
- Sklep dokłada wszelkich możliwych starań, aby zapewnić ochronę udzielanych przez Klienta informacji i danych osobowych, przekazanym podczas korzystania ze Sklepu i dokonywania Zamówień.